dilluns, 20 de juliol del 2015

BLA BLA



Un any més a Vallfogona de Riucorb i dins el marc del Festival de Narrativa Bla Bla que cada any organitzen una colla de incombustibles personatges, tossuts i altament capacitats, sense a penes pressupost, cosa que compensen amb grans dosis de creativitat i inventiva; se n'han sortit de celebrar també el 5è Concurs de microrelats al qual he tingut el gust de participar i la sort ser premiat. 
Us transcric els tres relats guanyadors, inspirats tots ells en la porta de la foto que il·lustra el post.  


1er. Premi
ENCLAUSTRAT
Toni Cortés
Després de molts anys aturant-me cada matí davant la porta, finalment em vaig atrevir a fer-ho. Vaig espiar pel forat del pany i vaig veure que, a fora, tot continuava igual.


2on. Premi
DEDINS
Ricard Closa
Enlluernat pel feix de llum que s'escola pel forat del pany m'acosto fins on permet la cadena que m'estreny l'ànima. Empenyo, grinyolen els golfos. No, avui tampoc gosaré sortir.


3er. Premi
... I BARRAT
Marta Pérez
Teranyines a les frontisses, rovellades i malmeses, com els meus braços, insegurs, balbs, matussers; com la meva boca pastosa covarda. Ni entreobrir-te, puc.